четвер, 25 червня 2015 р.
Тонкощі просування сайтів туристичної тематики
Туристична тематика є однією з найпопулярніших в інтернеті, так як щорічно сотні тисяч людей, плануючи свою відпустку, шукають тури в пошукових системах. Просування сайтів даної тематики є для оптимізаторів досить складним завданням, оскільки пошукові запити дуже популярні, а конкуренція серед туристичних фірм вкрай висока. Методи розкрутки таких ресурсів в основному нічим не відрізняються від методів просування сайтів будь-якої іншої тематики, але мають ряд деяких особливостей, про які я і хотів розповісти в даній статті. Отже, давайте розглянемо ці особливості: 1. Напрямок діяльності Просування будь-якого сайту, в тому числі туристичного, починається з вивчення його специфіки, адже у розглянутій нами тематики можна виділити кілька більш конкретних напрямків, а саме: сайт, який інформує нас про відпочинок у певній країні ; сайт санаторно-курортного лікування; сайт туроператора; сайт конкретного санаторію або готелю; сайт, що надає вибір турів в різні країни; і т. д. В залежності від напрямку діяльності сайту необхідно скласти стратегію просування і підібрати певні запити, тому що навряд чи ресурс, наприклад, туроператора слід просувати за запитом «лікування в Болгарії». У цьому випадку на наш сайт буде заходити нецільова аудиторія. 2. Семантичне ядро ??Туристичні запити мають сезонність. Сезон «високий» або «низький» можна визначити за статистикою ключових слів Яндекса (http: // wordstat. Yandex. Ru /). Для прикладу візьмемо запит «тури в Туніс» і подивимося його сезонність. Видно, що самий пік попиту на тури в зазначену країну припадає на період з липня по вересень, а далі починає спадати. За даними вордстат, якщо хочемо отримати максимальну віддачу (прибуток) з сайту за запитом «тури в Туніс», просування ключового слід починати в листопаді, щоб на момент початку сезону ви займали місце в ТОП 10. Є запити, націлені на певний період року, це, наприклад: тури на Новий рік; тури на травневі свята; і т. д. Запит «новорічні тури»: Запит «тури травневі свята»: Тут також спостерігаємо подібну картину: просування «туристичних запитів» потрібно починати заздалегідь для отримання максимальної вигоди з рекламної кампанії. Додавайте в семантичне ядро ??(СЯ) запити, не пов'язані з конкретним курортом, санаторієм, готелем і т. Д., Наприклад: туристичне агентство; тури на вихідні; гарячі тури та ін. 3. Контент Це найважливіший фактор у розкручуванні будь-якого сайту, в тому числі і туристичного. Кожен розділ ресурсу повинен бути наповнений максимально корисною інформацією для відвідувачів. Розміщуйте будь-яку цікаву, на ваш погляд, інформацію на туристичному сайті: про готелі (фото, ціни, опис, харчування і т. Д.); про погоду; про визначні пам'ятки; адреси місць розваг для кожного курортного міста; довідкову інформацію; і так далі. Але не варто забувати одну дуже важливу річ: мало тільки додати на сайт корисну для відвідувача інформацію, її необхідно добре структурувати, щоб все було наочно, зрозуміло, адже в іншому випадку людина піде на інший ресурс. 4. Посилання Посилання на ваш сайт розміщуйте переважно з ресурсів туристичної тематики: вони будуть давати максимальний ефект. Не можна також забувати про показники трастовості донора (т ІЦ, PR). І взяти за правило: краще купувати менше посилань, але якісніші. 5. Юзабіліті Юзабіліті, або зручність сайту з точки зору відвідувача, важливий чинник, якому потрібно приділити особливу увагу. Користувач прийшов на ресурс це добре, але його ще потрібно тут утримати, чимось зацікавити, щоб він купив тур саме у вас. Тому хороший туристичний сайт повинен містити: зручний і інтуїтивно зрозумілий функціонал вибору дат при замовленні авіаквитків; Приклад функціоналу, який не слід розміщувати на сайті (www. Aviba. Ru): Зручність даної форми залишає бажати кращого. Наприклад, для того щоб вибрати дату зворотного вильоту, потрібно натиснути на іконку: На одному з великих порталів пошуку турів подібна форма має найбільш зручний функціонал: структуровані тексти; Структуровані тексти зручніше читати, ніж «онучу». Для цього ми рекомендуємо вам використовувати в них зображення. Наприклад (http: // sletat. Ru / about. Aspx): Ідіть від використання мобільних версій сайту: вони приховують не тільки весь функціонал, але і наповнення ресурсу. Наприклад, взяти той же сайт http: // sletat. ru / about. aspx: при переході на нього з мобільних телефонів з пошукових систем відкривається урізана мобільна версія: Хоча на тому ж мобільному пристрої повна версія відкривається цілком наочно. Про реалізацію на сайті мобільної версії можете почитати думку Артемія Лебедєва, одного з кращих дизайнерів Росії: http: // www. artlebedev. ru / kovodstvo / sections / 177. 6. Оновлення контенту Контент на сайті даної тематики повинен постійно оновлюватися. Слідкуйте за актуальністю інформації в наступних розділах: новини країн; розпродаж авіаквитків; гарячі тури; знижки; та ін. Загальні висновки та рекомендації У просуванні туристичних сайтів, на мій погляд, потрібно приділяти особливу увагу наступному: 1. Складання і коректування семантичного ядра. Так як туристична галузь постійно розвивається з дуже великою швидкістю, для отримання максимальної віддачі з сайту потрібно просувати тільки актуальні для відвідувачів пошукові запити. 2. Наповнення та навігація сайту. Наповнюйте ваш ресурс тільки тим контентом, який буде корисний відвідувачеві, і не забувайте, що інформацію необхідно представляти таким чином, щоб користувач не мав труднощів у її пошуку. Природно, зазначені у цій статті рекомендації не є єдиними. Шукайте для просування свого сайту завжди нові методи, тоді ви будете відрізнятися від конкурентів і ваш ресурс буде займати тільки високі позиції у видачі пошукових систем.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар