середа, 24 червня 2015 р.
Китайська медицина, лікування шизофренії в Китаї - Форум Шизофренія та Я
ХВОРОБИ ПСИХИКИ В КОНТЕКСТІ тибетської медицини патогенезі божевілля роль «умови» грає втручання вредносних духів, Ця умова діє як сприяючий агент і безпосередній зовнішній фактор, який прискорює зміни у свідомості, але не може діяти без привертають причин. Таким чином, умова і причина діють спільно, вражаючи ток прани, який утримує розум. Механізм цієї поразки досить докладно описаний у релігійних трактатах, які цитуються в медичних текстах. Серцевий центр називають восьмилепесткового лотосом, в центрі якого знаходиться «цар каналів» - місце знаходження дуже тонкого рлунг, який служить основою свідомості в проміжному стані або в бардо. Цей найтонший канал шириною приблизно з волосок з кінського хвоста. Навколо цього каналу в чотирьох напрямках розходяться чотири основних канальних шляху і ще два шляхи - один над серцевим центром, а другий під ним. Східний канал вважається переднім. Ці шість каналів або «шість зібрань свідомостей» представляють розташування п'яти підрозділів «життя несе струму», що підтримує чуттєве свідомість, плюс шлях тонкого «життя несе струму», який підтримує «розум концептуально-ментального свідомості». Вони розташовуються таким чином: Східний (передній) - слухове свідомість - чорнуватий колір. Західний (задній) - нюхові свідомість - жовтуватий колір. Північний (бічний) - смакове свідомість - білуватий колір. Південний (бічний) - зорове свідомість - червонуватий колір. Верхній (над центром) - свідомість тіла - зеленуватий колір. Нижній (під центром) - ментальна свідомість - блакитний колір. Вторгнення духу або ньес-па відбувається переднім каналом через струм, що підтримує слухове свідомість. Через передній канал він проводиться в нижній канал, місце знаходження ментального свідомості. Це вторгнення створює в нижньому каналі перешкоду, загороджує його і повертає назад від прани, який служить опорою розуму. Таким чином, втрачається контроль над розумовим процесом, що супроводжується втратою пам'яті і збудженням, які передують вираженого психозу. Розум, пам'ять і ментальна свідомість при цьому засмучуються. Здатність відчути приємні або неприємні почуття, в нормальному стані завжди присутні при свідомості почуття, втрачається. Зникає здатність відчувати радість чи смуток, розуміти природу і причини страждань. «Людина стає подібний колісниці без візника, і ніде не знайти свідомості, яке було у нього під контролем». Іноді описується, що цей процес відбувається в результаті того, що «дух грабує» тонкий життя несе струм, але швидше дух насильно вторгається на місце «життя несе струму», порушуючи його і сам функціонуючи в цьому місці. «Це схоже двом людям, насильно живуть разом в одній кімнаті»; коли один з них стає сильнішою, другий втрачає контроль, і постійно йде боротьба. Розум хворого втрачає йому властивий характер, однак хворий не втрачає його (пом) повністю. В результаті органи чуття і свідомість «функціонують в повній залежності від об'єктів, з якими вони стикаються», часто роблячи людину безпорадною в незнайомій обстановці, він «притупленно» реагує на подразники, не маючи можливості користуватися благом раціонального судження або спогади. http: // www. e-reading. link / bookreader. ph ... iciny. html
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар